تأملاتی در حوزه علوم قرآن و حدیث

یادداشت های قرآنی و حدیثی دکتر محمد عترت دوست

تأملاتی در حوزه علوم قرآن و حدیث

یادداشت های قرآنی و حدیثی دکتر محمد عترت دوست


با توجه به درخواست دانشجویان رشته علوم قرآن و حدیث جهت داشتن یک سیر مطالعاتی، فایل پیوست تهیه شده است که اگرچه اجمالی است اما مطالعه همه کتب آن برای یک دانشجوی اهل تحقیق و پژوهش، ضروری می باشد.


دریافت


لینک مطلب:

http://guilani.blog.ir/post/%D8%B3%DB%8C%D8%B1-%D9%85%D8%B7%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%B9%D9%84%D9%88%D9%85-%D9%82%D8%B1%D8%A2%D9%86-%D9%88-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB

نظرات (۳)

سلام جناب دکتر جانی پور.
خسته نباشید
مشتاق دیدار
استفاده کردیم
فقط لینک مطلبی که ارجاع داده اید، ظاهرا خراب است و همان صفحه فایلی که بارگذاری کرده اید گشوده می شود.



  • سجّاده . . .
  • خداقوت
    با سلام و احترام. 
    ضمن تشکر از  فایل ارزشمندتان؛ باید خدمتتان عرض کنم که بسیاری از این دروس، متاسفانه در دوره کارشناسی (و چه بسا در مقطع کارشناسی ارشد) برای بسیاری از دانشجویان گمنام می مانند و  علی رغم فرصت های فراوانی که دانشجویان در این دوره دارند، استفاده لازم را از  آن نمی برند و در مقاطع بالاتر با خلاهای اساسی مواجه می گردند.
    اطلاع رسانی و فعالیت پژوهشگران و اساتید در فضای مجازی می تواند دریچه ی روشنی برای بهبود وضعیت علمی دانشجویان علوم قرآنی سراسر کشور باشد.
    به امید روزی که همه ی دانشگاهها بتوانند عالم پرورش دهند؛ و همه ی دانشجویان نیز هدفشان از درس خواندن کسب علم و معرفت باشد.
    با تشکر و احترام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">